Service case de marcat Bucuresti

0
432
Service case de marcat Bucuresti

pre deosebire de concurenti, firma de service case de marcat Bucuresti, ofera o gama completa de servicii fara costuri suplimentare, in pachete de servicii. Firma de service ofera o gama larga de servicii pentru afacerea ta, de la serviciile pentru case de marcat de baza pana la automatizarea completa si implementarea proiectelor IT mari. Reprezentantii firmei valorifica timpul clientilor cat mai mult posibil. De-a lungul anilor, au invatat sa facem fata celor mai complexe sarcini in cel mai scurt timp posibil. Sarcina principala a firmei este sa se asigure ca fiecare client este satisfacut de calitatea serviciilor furnizate, acest lucru fiind confirmat de feedback-ul clientilor recunoscatori. Firma de service este distribuitoare de aparatura fiscala, ceea ce reprezinta o garantie a calitatii serviciilor oferite. De asemenea, este un partener acreditat cu toti producatorii de varf de case de marcat.

Service case de marcat Bucuresti – O decizie inteligenta

Seful companiei sau alta persoana responsabila de starea echipamentului poate lua decizia de a incheia un acord cu centrul de servicii tehnice si poate transfera responsabilitatea caselor de marcat catre acesta. Contacteaza firma de servicii numai daca apare o astfel de nevoie – de exemplu, daca terminalul inteligent se intrerupe sau daca trebuie sa inlocuiesti unitatea fiscala. Este important sa iei o decizie in mod responsabil, deoarece functionarea incorecta a casei de marcat poate duce la denaturarea raportarii fiscale. Daca apare o astfel de situatie, proprietarul companiei va fi responsabil de defectiunea echipamentului utilizat.

Ce ofera contractul de servicii

O optiune care reduce la minimum probabilitatea ca aparatura de marcat sa se deterioreze, este incheierea unui acord de servicii. Poate fi emis un contract atat imediat dupa achizitie, cat si in timpul functionarii terminalului inteligent. Personalul de serviciu va configura complet activitatea caselor de marcat si va furniza urmatoarele servicii pe durata contractului:

  • sfaturi privind intretinerea caselor de marcat;
  • actualizare software si schimbare firmware ;
  • instruirea personalului pentru a lucra cu echipamente noi ;
  • inlocuirea unitatii fiscale – este necesara o data la fiecare 13, 15 sau 36 de luni;
  • verificarea operativitatii echipamentelor cu frecventa specificata prin contract;
  • Reparatie case de marcat in caz de defectiune cu sau fara garantie, precum si in alte cazuri.

Lista este aproximativa. In functie de nevoile companiei, in contract pot fi incluse servicii suplimentare. Prin incheierea unui acord cu o firma de servicii, poti dobandi incredere in functionarea corecta si neintrerupta a caselor de marcat. Aceasta optiune este deosebit de relevanta si atractiva pentru companiile in care exista multe terminale inteligente – multe centre de servicii cu un numar mare de case de marcat.

Suportul complet al caselor de marcat va avea o anumita taxa pe an pe unitate de echipament. Costul pieselor de schimb, de regula, este platit separat. Exceptie face reparatia in garantie, caz in care producatorul plateste pentru piese. Daca nu doresti sa inchei un acord cu o firma de service case de marcat Bucuresti, abordeaza singur problema. Exista 2 optiuni: poti contacta centrul de asistenta tehnica numai in caz de avarie sau necesitate de service, poti angaja un lucrator tehnic care sa fie responsabil pentru operarea caselor de marcat.

Articolul precedentSertare de bani ieftine
Articolul următorStrategii de promovare a unui produs recomandate de Agentia SEO Edcora