Explorați puterea dietei cu aplicația iFIT

0
53
Puterea dietei cu iFit

O soluție completă pentru cei care fac sport și doresc să țină o dietă este aplicația iFit. Aceasta poate fi folosită împreună cu orice bandă de alergare, bicicletă eliptică sau fitness. Funcțiile complete ale aplicației sunt active atunci cănd se folosește un echipament fitness NordicTrack sau ProForm compatibil, astfel instructorul îți poate ajusta parametrii echipamentului pentru a obține performanța maximă . Cu iFit ai antrenamente și diete personalizate în funcție de obiectivele propuse. Aplicația iFit îți oferă antrenamente interactive în cele mai frumoase locații din lume chiar la tine acasă. În timpul antrenamentelor vei putea explora aceste locații minunate direct pe telefonul sau tableta ta, fiind ghidat de către un instructor specializat.

Alimentele pe care le folosești pentru a te hrăni pot avea un impact dramatic asupra performanței corpului tău și capacitatea ta de a-ți atinge obiectivele. Deci, să explorăm puterea dietei și cum vă poate afecta mentalitatea, sănătatea, performanța, precum și să vă oferim modalități prin care puteți face anumite modificări pentru a îmbunătăți toate cele de mai sus menționate.

Moduri de a-ți îmbunătăți mentalitatea despre dieta ta

Primul pas pentru îmbunătățirea alimentației este să fii atent la alimentele pe care le consumi. Văzând mâncarea ca un combustibil de care are nevoie corpul dvs. pentru a vă atinge obiectivele vă poate ajuta să vă îmbunătățiți selecțiile. Iată câteva sfaturi care ajută să vă îmbunătățiți gândirea către dieta dvs.:

Stabiliți obiectivele și urmăriți-vă progresul pe parcurs

Pentru a vă ajuta să realizați schimbări dietetice de durată, setați obiective mici și urmăriți cât de bine faceți cu fiecare ajustare. Recunoașterea micilor dvs. victorii poate fi motivația de care aveți nevoie pentru a rămâne cu ea. De exemplu, obiective mai mici ar putea fie să bei mai multă apă, să crești numărul de legume din alimentația ta sau să reduci cantitatea de zahăr consumată zilnic. Săptămâna următoare, poate doriți să vă creșteți aportul de apă cu o jumătate de cană, să adăugați mai multe sau noi legume în mesele dvs. și să reduceți cantitatea de zahăr.

Alegeți un obiectiv care vă va provoca

Pentru a vă ajuta să progresați, faceți un efort pentru a vă provoca cu ceva nou. O provocare pentru a vă schimba obiceiurile alimentare și mediul dvs. vă poate ajuta să mâncați alimente mai sănătoase.

Implementați modificările pentru îmbunătățire

Pe măsură ce aduceți modificări regimului dvs. de dietă și antrenament, concentrați-vă pe îmbunătățiri continue, mai degrabă decât să vă concentrați pe zonele în care ați rămas. Întrebați-vă: „Am îmbunătățit continuu în direcția în care vreau să merg?” Apoi, asigurați-vă că urmați acțiunile dvs. propuse.

Feedback din partea nutriționiștilor

Atunci când vă concentrați pe îmbunătățirea altor aspecte ale pregătirii dvs., este posibil să solicitați sfaturi și feedback din partea formatorilor și a altor persoane implicate în antrenamentul dvs. În mod similar, atunci când vine vorba despre alimentație, primirea de sfaturi din partea nutriționiștilor și a formatorilor vă poate ajuta să luați cele mai bune decizii pentru dumneavoastră și corpul vostru. Ceea ce vedeți poate fi diferit de ceea ce văd alții, oferindu-vă un alt punct de vedere și putând fi biletul pentru a obține rezultatele dorite.

Nu încercați să fiți perfecti

Nu vă lăsați cuprinși de eșec chiar dacă mâncați din când în când mâncarea preferată. Cu toții avem momentele noastre de scufundare, în primul rând în fericirea zaharoasă, așa că, odată ce ați realizat acest lucru nu înseamnă că ați pierdut toate progresele. Lăsați ca acea alunecare minoră să vă încurajeze motivația spre a nu vă supune tentației data viitoare, deoarece recompensa poate avea un gust mai bun decât acel gust dulceag de moment.

Încearcă să mănânci alimente de calitate

Încercați să reduceți mâncarea rapidă cum ar fi mâncarea semipreparată sau conservele. Încercați să mâncați o varietate de legume, fructe și boabe de grâu integral. O mare parte a luării de decizii bune în ceea ce privește alimentația și alimentele pe care le consumi se referă la deciziile pe care le iei în magazinul alimentar. Începeți să luați măsuri pentru a vă îmbunătăți dieta pentru a vă îmbunătăți performanțele antrenamentelor. Ar trebui să rețineți că există unele alimente care pot provoca ravagii pe corp și ar trebui evitate înainte de antrenament. Iată câteva alimente pe care le recomandăm a fi evitate pe măsură ce se lucrează pentru a-ți îmbunătăți dietele. Alimentele precum prăjiturile, bomboanele și cerealele zaharoase pot provoca scurgerea zahărului din sânge ducând în continuare la iritabilitate, pofte de mai multe alimente zaharoase, precum și la depozitarea grăsimii. Unele tipuri de alimente, cum ar fi alimentele prăjite, pot fi greu de digerat pentru organism, ceea ce poate duce la stres gastrointestinal.Deși alimentele preambalate și cinele înghețate oferă o comoditate incontestabilă, majoritatea nu oferă organismului nutriția de care are nevoie. Multe dintre aceste alimente conțin cantități excesive de grăsimi și sare, care ar trebui limitate într-o dietă sănătoasă. Evitați băuturile carbogazoase. Cantitățile mari pot dăuna funcției renale și chiar pot afecta metabolismul.

Ascultă-ți trupul

Acordă întotdeauna atenție la modul în care reacționează și funcționează corpul tău cu ceea ce mănânci și bei.

Rămâi hidratat

Este important să rămâneți hidratat în permanență, mai ales înainte, în timpul și după antrenament. O dietă de succes constă în a avea o stare de spirit excelentă cu mâncarea și capacitatea de a face alegeri sănătoase. O dedicație puternică în general vă va duce mai departe pe calea către performanța îmbunătățită obținând totodată o sănătate mai bună.